اتنا جونماتنا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

اتناواسنا

تولد5سالگی گلم مبارک

1391/5/17 11:00
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم اتنا جون مامان جون تولدت مبارک انشاالله که همیشه سالم وسلامت باشی گلم

لباتم خندون باشه غمو غصه سراغت نیاد مامان جون ازین که دخترم یک سال بزرگتر شده خیلی

خوشحالم چون دیگه خانوم شده وبا مامانش تو همه کارا کمک میکنه قربون دختر نازم بشم امروز

١٧/٥/١٣٩١اتنای مامان ٥سالش شده دیگه داره واسه خودش خانوم میشه عزیز مامان تولد شما

مصادفه با شبای قدر ماه رمضان انشاالله تولد شما رو با تولد اسنا جون یکجا میگیریم دیشب چند تا

عکس از شما گرفتم واست میزارم گل مامان

تولد گلم مبارک

اتنا جون در حال دعا کردن

عزیز من گل من تولدت مبارک.........تولدت مبارک

قشنگ شدی ماه شدی شدی مثل عروسک

عزیز من گل من تولدت مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه اریسا کوشمولو
17 مرداد 91 14:43
تولددددددددت مباااااااارک عسیسم
آرنیکا جون
17 مرداد 91 19:17
تولدت مبارک دختر دایی جون
ایشالا 100 ساله شی ...
نه 120 ساله شی ...
نه 120 سال کمه ...
همیشه زنده باشی ...
منتظر جشن تولد تو و آسنا جون هستیم


ممنون آرنیکا جون
مامان کوروش
21 مرداد 91 14:19
عزیزم تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله بشی


ممنون خانمی
آرام جون
2 شهریور 91 1:51
سلام به مامان عاطفه و دخملای نازش/خسته نباشی عزیزم.تولد دختره نازو جیگرو چشم حوشگلت مبارک
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 18:08
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 22:14
سلااااام خاله جونیااا...خوبین ؟ تولدت مبارک آتنا گلی....انشالله...100 ساله ..نه خیلی خیلی بیشتر بشی عزیزم... به به چه تولدی بشه تولد خواهرای گل و نازنازی خاله جون با مامان بیایین وب مسیح...تولدشه هاااا....
مامان کوروش
18 شهریور 91 0:50
سلام کوروش تو مسابقه شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدید ادرسش تو وبم هست منتظرم ومممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اتناواسنا می باشد