اتنا جونماتنا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

اتناواسنا

باباجون روزت مبارک

1391/3/23 11:45
570 بازدید
اشتراک گذاری

 

 نایت اسکین

 
باباعلی.

میدونم گاهی وقتا از دستم خسته میشی،میدونم گاهی وقتها خیلی اذیتت میکنم و تا سر حد مرگ رویه اعصابت راه میرم،میدونم گاهی وقتها که خیلی خسته ایی درکت نمیکنم و با سماجت میخوام که با هام بازی کنی و زمانی که احتیاج به آرامش داری با جیغ هام ،این آرامش رو ازت میگیرم

ولی من عاشقتم و دوستت دارم و هیچکس نمیتونه مثل تو ،برایه من تکیه گاه بشه ،تکیه گاهی برایه خستگی هام و پناهگاهی برایه امنیت خاطرم.

دوستت دارم و میپرستمت.به اندازه تمام این چهارسالی که غم منو خوردی و برایه راحتی من از خواب و آسایشت زدی دوستت دارم.

دستات رو،وقتی که دستام رو میگیری و آغوش گرمت رو،وقتی که بغلم میکنی و صدات رو،وقتی که میخوای برام لالایی بخونی و منو بخوابونی،آرامشت رو وقتی که میخوای باهام بازی کنی رو دوست دارم.

بابایی دوستت دارم و برات آرزویه بهترینها رو میکنم.امیدوارم که بتونم برات یه دخترخوب باشم بابا علی جون

 نایت اسکین

 زیبا

 

باباجونم دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

روزت مبارکخدمات وبلاگ نويسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.com

 

 

همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم

بهترین مرد عالمی تبریک میگویم

با عشق همسرت

 

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به تو همسر عزیزم  ، روزت مبارک

 

هشدار!!

اگر متوجه مهربانی ناگهانی:

گل خریدن، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید

آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند.

(انجمن زنان زبل

 

ziba 

ziba

باباجون خیلی دوست داریم........آتناوآسنا

قربون بابای گلم بشم

ziba

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ziba
16 خرداد 91 13:47
salam,webogetun kheili ghashange,dokhtaratunam kheili ghashangan,babashunam khoshkele, hatman mamaneshunam khoshkele,movafagh bashid


سلام ممنون عزیزم از نظرتون شما لطف دارید
مامان الهه
16 خرداد 91 23:11
salam jigar;veblaget vaghean dare ghashangtar mishe;ey val bar in salighat


سلام عزیزم ممنون از لطفتون
ارام جون
16 خرداد 91 23:13
salam azizam ; ma haroz be veblaget sar mizanin;kheyli veblaget ghashange. ahangam bezari dige harf nadare


سلام آرام جون شما لطف دارید گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اتناواسنا می باشد